Skövde t/r 🚙💨

Jobbade halvdag idag. Fick bla klart dynorna och bokade om besöken som jag fick boka av förra veckan.

(null)
Multitasking! Samtal och dyntillverkning

Mitt på dan kom maken hem, då var hundarna nyrastade, så åkte vi. Vi stannade på Rasta vid Kungsör och blev besvikna. Priset hade ökat och kvaliten minskat 😔 Ok mat men inte för det priset. 23 spänn för ett glas lingondricka?

(null)

(null)

Nästa anhalt blev Skövde och där gjorde vi upp köpet av vår nya begagnade V40. Superfräsch! Färgen var kanske inte favoriten, men i allt övrigt 😃

(null)
Jag såg inte att maken stod och vinkade. Titta noga i glashörnet 😂

(null)
Bilen var så blank att hundarna speglades i lacken 🤣

(null)
Mörkgrå pärla!
  (null)
Medan maken gjorde upp köpet gick grabbarna och jag på promenad 👣🐾🐾

Vi stannade till på McDonalds i Mariestad och tog varsin chokladshake. Jag hade kört hela vägen ner och behövde lite socker för att kunna köra hem igen. Hundarna fick mat vid "vägrestaurangen", de beresta små liven 💕

(null)

En dryg halvtimme före vi kom hem stannade jag bland långtradarna i Råbyhed för en liten kissenad. De ville inte dricka vid middan, men nu slörpade de i sig ordentligt vilket kändes skönt.

(null)

Jamen det kan väl räcka för en måndag?

❤️ Godnatt ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0