Slapp lördag

(null)

(null)
Meståget, men med flest grönsiskor, hänger runt mataren på förmiddagarna. Koltrast och hackspett är oxå flitiga gäster 

När jag säger att jag inte gjort många knop… märker jag att jag snarare pratar om att jag inte sprungit runt så mycket. Jag har faktiskt gjort en hel del, men sittandes i fåtöljen. Efter frukost satte jag på en tvätt och ägnade några timmar åt föreningsarbete. Tvättade en tvätt, broderade, lagade middag och fortsatte brodera. Vill så gärna bli klar med Ellas födelsetavla gör hon blir ju snart ett helt år.

(null)

Maken är ute med hundarna, vi får se om han vill se ett avsnitt till av Morden i Midsomer, annars blir det väl godnatt nu…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0