Tack 🙏

Tack alla som hört av sig med hjĂ€rtan, uppmuntrande tillrop och goda rĂ„d 🙏 Tack đŸ™

Jag mĂ„r mycket bĂ€ttre. Fladdret Ă€r borta och nĂ€stan trycket oxĂ„. IgĂ„r orkade jag bĂ„de lĂ€sa pĂ„ eftermiddagen och brodera pĂ„ kvĂ€llen đŸȘĄ  Idag har jag haft sĂ€llskap med maken hela dagen. Mest har jag broderat men nĂ€r han gĂ„tt ivĂ€g pĂ„ andranaden la jag ifrĂ„n mig broderiet och gick ut och mötte honom. Utan hundarna kunde jag gĂ„ raskare Ă€n vanligt och jag tĂ€nkte att fĂ„r jag upp pulsen lite och inget hĂ€nder sĂ„ kan jag lĂ€mna det hĂ€r bakom mig nu. Jag Ă€r tacksam för de hĂ€r dagarnas vila och pĂ„ mĂ„ndag ska jag ringa en privatlĂ€kare och en VC och se om jag kan lista mig hos nĂ„n av dem istĂ€llet.

(null)
RĂ„bockens horn vĂ€xer för var gĂ„ng vi ser honom 🩌 

Pratade med sonen och hela hans familj pĂ„ morgonen. Ella satte i halsen igĂ„rkvĂ€ll och det blev otĂ€ckt, men sonen klarade upp det. Dock, akutbilen som kommit ringde ambulans sĂ„ Ella och hennes mamma fick Ă„ka in och kolla att allt var ok, det var det👌 Tack gode Gud 🙏 Sonen och Wille hade Ă„kt och hĂ€mtat dem vid midnatt. Nu ska de "bara" ha koll pĂ„ feber och allmĂ€ntillstĂ„nd nĂ„gra dagar ❀‍đŸ©č
 
(null)
Wille berĂ€ttade om "bebis" som fĂ„tt Ă„ka ambulansen. Det Ă€r en ambulans han har i handen och han visade hur det gĂ„tt till ❀‍đŸ©č Ella verkade hur pigg som helst, men Wille hade funderingar  â€ïž

Livet Ă€r skört, livet Ă€r starkt men framförallt Ă€r livet Ă€r oberĂ€kneligt pĂ„ bĂ„de gott och ont.

Nu ska vi gĂ„ ut och bada i tunnan en stund 💩

(null)     


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0