Tisdag i Hovsjö

Imorse var jag och en av ekonomerna på ett givande möte på Södertälje City. Till jul kommer nog samarbetet med LT-klappen gå mycket smidigare. Sen åkte jag upp till Hovsjö och röjde hantverksprylar med vår vaktis. Nu är det överskådligt och en del bortrensat.

(null)

Så småningom började hantverksgruppsdeltagarna att droppa in. Idag knypplades och stickades det, men en deltagare dekorerade oxå ett ljus med ljusvax.

(null)

(null)
Pinnarna har blivit avtrådade och lagda i en korg istället för i diverse påsar

(null)
En kyrka i ljusvax. Vilken talang ⛪️ 

Gick promenad med hundarna i Geneta och åkte hem via McDonalds. Slö kväll vid Tvn. Maken blir kvar på jobbet så jag ska strax släpa ut mig och hundarna på promenad. Morgondagen blir lång…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0