Dag 188

Jösses så gott jag sov inatt 💤 Över 12 timmar 🥱 Vaknade så pass sent att jag fick ta frukostmackan och kaffet till Teams-mötet kl 10 🕙 Det var ett avslutningssamtal med HR på jobbet och jag valde att vara brutal-ärlig med både bra och dåligt 👍👎  Diskade och småfixade tills det var dax att åka till frissan ✂️ Klipp, tvätt, färg, ögonbryn, wraps, muffins… ja, det är en helhetsupplevelse för hår och själ 🎊

(null)
Tonfiskwraps, muffins och alkoholfri öl 🍺

(null) 

(null)
Detaljerna 🥰

(null)
Nånstans mitt i "förvandlingen"

Tre timmar senare lämnade jag salongen som en ny Guggelutt 🥰

(null)

Hämtade upp yngsta för en stunds övningskörning 🚙💨 Denna gång körde vi på 1:an, 2:an och 3:an i Örby 🏡 Vi tränade på högerregeln, att växla upp och ner samt blinkers och bilens placering på vägen ⤴️

Till sist åkte jag och hämtade "storasysters" kvarglömda sminkväska hos hennes moster och lämnade min bil hos sonen för vidare transport för service 🔧 Jag har kört 27.000 mil på 8,5 år… Körde en lånad automat hem 😬 Tycker det är superknepigt att köra bil när det saknas en pedal och man inte själv får bestämma när det är dax att växla 😅

(null)
Du fattas mig, kopplingen‼️

Det blev en timme vid Tvn, nu goodnight folks 🥱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0