PremiĂ€rdoppet 💩

MĂ„sarnas skrin

genom den öppna dörren

VÀrmebölja


(null)
Lillasyster blev sĂ„ glad Ă„t sina nya sockor

Var sĂ„ fruktansvĂ€rt trött igĂ„rkvĂ€ll, men vaknade hyfsat pigg imorse. VĂ€rme och nya medicinen gör att jag inte riktigt kĂ€nner igen min kropp, men det ska ju gĂ„ över snart. Fick sĂ€llskap av lillasyster pĂ„ morgonaden dĂ„ storasyster ville hĂ€nga med sin mamma.

(null)

Vi lĂ€mnade hundarna i lĂ€genheten, hĂ€mtade storasyster och Ă„kte till skola och förskola.

(null)
Hihi đŸ€Ł Hoppades att det skulle bli "kaninöron"

(null)
SĂ„ fina idag đŸ„°

(null)
TvĂ„ morsor i samma hiss som ovan âŹ†ïž 

Dottern och jag tog en lĂ€ngre promenad med hundarna, trots att vĂ€rmen börjat dallra, sen hĂ€ngde vi en stund i lĂ€genheten. 

(null)
Jag gav Rambo lite vattenmelon. Den sprang han in med i flickornas rum och "grĂ€vde ner" đŸ‰ 

SĂ„ smĂ„ningom gick vi ut och Ă„t lunch innan vi tog en kort vovvenad och jag Ă„kte hemĂ„t.

(null)
Tunn salamipizza 🍕

Hemma gick jag ut med hundarna igen. Vi höll pĂ„ att bli pĂ„körda i en kurva pĂ„ skogsvĂ€gen av en medelĂ„lders vit man i blĂ„ bil som det stod "solcell nĂ„nting" pĂ„. Synd att jag inte hann uppfatta hela firmanamnet. Vansinne att köra pĂ„ skogsstigar i hög hastighet utan koll i kurvorna. Hann försvann i ett moln av damm. 

Jag lĂ€mnade hundarna hemma och Ă„kte ner till bĂ„ten dĂ€r jag mötte upp maken. Vi Ă„kte ut pĂ„ MĂ€laren och tog Ă„rets första dopp. Förra och förförra Ă„ret badade vi i maj i 16 resp. 14 grader. Idag hade vi nĂ€stan 23 grader vid bryggan och 20 grader pĂ„ Tosterösidan dĂ€r vi badade💩

(null)

(null)
NĂ€cken i feminin form, blir det nĂ€ckinnan? đŸ€”

(null)

(null)
Naken diakonissa med domkyrkan i bakgrunden 😁

Det blev ett dopp till efter varsin halva kebabrulle innan vi Ă„kte hem och mumsade pĂ„ jordgubbar 🍓 

(null)

(null)
😎

KvĂ€llspromenaden var "insektsrik". SmĂ„ vita fjĂ€rilar, trollslĂ€ndor och mygg 🩟 

(null)
BlÄbÀrslundmÀtare

(null)
MyggjÀ 

🚗💹 LĂ„ng dag. Trött tant đŸ›„ïžđŸ’Š






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0