26 juni

Fotbad med skum

Tänger, filar och oljor

Sommarfina tår


Lugn morgon. Fick flera fina bilder på vitgräs- och skogsnätfjärilen på morgonaden 👣🐾🐾🦜


(null)

(null)

(null) 

(null)

Vid elva åkte jag hemifrån, lämnade hundarna på dagis och åkte till en f.d konfident, åt lunch med hen och pratade bort ett par timmar.

(null)

(null)
Fatet påminde mig om vinbärsfuksen, så det blev lite fjärilsprat förstås 🦋

Efter besöket åkte jag vidare till fotvården.

(null)

Därefter en sväng in till graven eftersom jag var så nära.

(null)
Tog flera bilder och ljusstrålen blev likadan på alla 💖

Kom hem vid halv sju 🕡 Maken grillade hamburgare och jag fixade sallad till. Vi tillbringade kvällen i ACns svalka.

(null)
Börjat sticka på bården nu 🚜 🧶 

Kvällsnaden är gjord och myggorna har fått sitt skrovmål 
🩸🦟 

👣 Godnatt världen 🧶



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0