5 juni

Barnbarnen sover

Glada skratt hörs från gården 

Jag stickar sockor


Drog till ryggen ordentligt tidigt imorse när jag skulle vända på mig. Svettades floder innan smärtan började klinga av. Det gick ändå bra fixa frukost, fläta hår, promenera hundar och barnbarn innan jag körde dem till förskola och fritids.


(null)

(null)

(null) 

När jag kom hem igen gick dottern och jag (med hundarna givetvis) en långpromenad längs vattnet. Superhärligt!

(null)
Det växte mängder med skvattram längs vattnet. Växten är tydligen bra som myggmedel 🦟 

Vi bestämde oss för en utflykt så vi tog bilen och körde en bra bit. Rastade hundarna igen vid ett gammalt gravfält.

(null)

(null)

Sen vände vi och hämtade hem barnen, tog en glass i centrum och medan dottern hade tvättstugan stekte jag pannkakor 🥞 

(null)
Passade på att sticka lite. Pannkaksgräddning tar ju sån tid 🕰️ 

(null)
Bamsegos

Nu är barnen nattade och jag tänkte plocka fram stickorna igen. När dottern kommer hem igen ska jag gå sistanaden och krypa i koj. Är riktigt trött ikväll 🥱

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0