Fredag

(null)
Överlevare 🌷 Förra året kom bara blad upp från lökarna vi "räddade" från en jordhög. I år blommar det 🌷

Gick upp halv sju och tvättade håret. Strax efter åtta satt jag i bilen med kurs mot södra Stockholm och fotvården.

(null)

Ja, det är långt att åka men hon är så duktig! Vissa personer i Sthlm gör jag mig bara inte av med 💝 Kom i god tid så jag satte mig i parken utanför och lät körsbärsblommornas blad falla över mig 🌸 Drömlikt 🥰

(null)

(null)

(null)

Jag var ute i så god tid att efter fotvården besökte jag familjegraven. Tog bort en gammal kruka och ett utbrunnet gravljus 🕯️ …

(null)

… innan jag åkte via Saltskogs thai till Hovsjö. Åt lunch i lugn och ro i kyrkan innan jag började fixa med kaffe och vaxdukar. 

Det blev 11 målare idag, den 12:e kommer imorgon.

(null)
Jag har börjat måla Fransiscus 🕊️ 

Maken hade fixat koldolmar och potatis när jag kom hem. Vi vinkade till grannarna som kom över på ett glas vin 🥂 

(null)

Passade på att måla naglarna med nagellack jag shoppade med dottern i början av veckan. Jag köpte grönt och rött till mig, rosa och svart till barnbarnen (deras favoritfärger 💖🖤) Har massa fina färger jag fick från min kusin plus köpte i början av veckan 😍

(null)

Därefter lite tunnbad 💦 

🎨 Jag tycker det blev en bra fredag 🖌️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0