Nästsista onsdan i maj

Ingen yrsel idag, bara oändligt trött och tunnelseende. Ett rehabmöte på morgonen blev inte av och det var väl lika bra det. Bättre att ta det när jag är i form. Har fått tid hos endokrinologen på söndag och har tjuvkikat på mina svar. Förklaringen till mitt mående kan faktiskt vara endokrin! Sköldkörtel- och utmattningsproblematik yttrar sig ofta i väldigt lika symptom och kan hänga ihop. Vi får se vad experten säger. 

(null)
Det växer jordgubbar i Ragnars träd 🍓 

Har gått vovvenaderna och i övrigt solat så länge det inte var skit-hett, sen gick jag in och ägnade lite tid åt föreningsarbete liggandes i fåtöljen. Kändes skönt att orka göra något nyttigt och slippa tänka på hur alla måsten bara hopar sig. 

(null)
Att spraya sig med vatten får en att hålla ut liiite till i solhettan 😎🔥

(null)
Fick äntligen en bild på "den där bruna" som flyger över och runt oss på promenaderna. Det var en ormbunksmätare! Återstår att få fatt i "den där vita" och tänk om man skulle kunna få en fin bild på aurorafjärilen 🦋 

Myggplågan var galen ikväll 🦟 De högg innan de hunnit sätta sig och då gick vi inte ens i skogen 🦟 De rackarns satt och lurpassade vid brevlådorna 🦟  Fick slåss, beväpnad med ett nyfångat brev från Hundstallet, mot ett dussintal bestar som anföll i ryggen när jag böjde mig över lådan 🦟

💤 Sussilo 😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0