Sista dan i maj

Värken håller i sig. Tog min vanliga morgonvovvenad iallafall 🐾 Känns inte som om det vare sig blir bättre eller sämre med rörelse, smärtan är nåt annat ⚡️ Låg i solstolen i skuggan till klockan 12, då värmde jag lite lunch och tog en micronad med hundarna innan jag åkte iväg till läkarbesöket 👩‍⚕️ 

Hon hade avsatt en hel timme för mig och det blev ett bra besök. Jag fick medicin mot nervsmärtor och blev sjukskriven åtta veckor 💊 Hon tyckte att jag hade varit lite för ivrig att återgå i tjänst och ångrade att hon inte sagt nej. Men då, för fyra veckor sen, var jag så taggad på att få börja jobba igen att jag kunde övertala vem som helst 🏋️‍♀️

Åkte förbi apoteket och körde hem 💊 Vilade lite, tog en vovvenad och gick hem till grannen. Träffade henne på morgonaden och de hade haft rådjurskid på gräsmattan. Vi gick en sväng men såg inga idag 👀 

(null)

(null)
Trodde det var ett bi som studsade mot rutan i vardagsrummet, men det var en humledagsvärmare 🐝 Så fantastiskt vacker 🐝 

Värmde rester till middag och maken hade fixat jordgubbar 🍓 

(null)

Har virkat på ett litet projekt ikväll. Hoppas den ska passa 👻 

(null)

(null)
Boo-hoo 👻

Sistanaden är gjord 🐾 Värktabletterna svalda 💊 Nästa ➡️ sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0