Söndag

Även idag hängde maken med i bilen. Släppte av honom på sitt jobb för idag skulle han köra hem yngsta dotterns bil 🚗 

Jag fortsatte till mitt jobb i Hovsjö kyrka. Först mässa och sen ikonmålarkursen. Gjorde två misstag på morgonen och väntar ff på att göra det där tredje för det brukar gå i tretal, eller? Första misstaget när jag kom från Järna/Tveta-hållet var att köra upp till Hovsjö mot enkelriktat, det andra misstaget var att läsa episteltexten istället för evangeliet. Min fantastiska kollega räddade situationen och höll ännu en predikan som gick rakt in i hjärtat, en predikan om bön och bönesvar 🤲 

Dagen fortsatte i samtal och målning 🎨🖌️

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag är otroligt nöjd med helgen även om jag är trött. Det känns som det fyller ett behov. 

Det blev pyttipanna till middag på grillresterna från igår. Till efterrätt de färska räkorna vi skulle haft till förrätt i förrgår. Jag tog en whisky eftersom jag blev utan igår 😜

(null)

Nu lite pixlande till maken kommer in efter vovvenaden, sen blir det hopp i badtunnan💦

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0