Allhelgona đŸ•Żïž

Det blev en himla fin dag i regnet. Åkte förbi HerrgĂ„rden och bekrĂ€ftade min tidrapport vilket jag skulle gjort igĂ„r om inte Bamse blivit sjuk.

(null)
Detta Ă€r nog den "gulligaste" arbetsplats jag haft 😍

(null)

Sen körde jag ut till Taxinge kyrka dĂ€r jag tillbringade dagen.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Jag fick förtroendet att fixa bĂ€nkdekorationer 😃

(null)

(null)

(null)

(null)

Klockan fyra hade vi minnesgudstjĂ€nst đŸ•Żïž

(null)

Sen Äkte ett par av oss till Turinge kyrka för minnesgudstjÀnst dÀr kl 18.00.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

En jĂ€ttefin dag, verkligen. 

Lugn kvĂ€ll vid Tvn. Maken har beredskap och fick Ă„ka till jobbet vid tio. Jag borde inte sitta och titta pĂ„ spökprogram, men
 đŸ‘»




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0