Och regnet det bara öser ner đŸŽ¶

Jag sa det pĂ„ DrĂ€llis idag, att om allt detta regn varit snö, undrar hur höga vallarna hade varit. Det fick oss att spekulera en stund ❄ 

Idag var maken ledig sĂ„ han hade hundarna hemma. Det gjorde att jag kunde sova en 45 minuter extra dĂ„ jag varken behövde tĂ€nka pĂ„ promenad eller skjutsa hundar till dagis đŸš™đŸ’š 

(null)
En Ă€ngel frĂ„n Knutpunkten i onsdags 

Jobbade i Nykvarnskyrkan och hade först samtal, sen mottagning. Nu börjar besökarna som behöver pengar till jul dyka upp. NĂ€r jag satte mig att Ă€ta lunch kĂ€ndes det som om jag hade vĂ€ldigt gott om tid innan det var DrĂ€llis-dax. Först 2 minuter i 12, nĂ€r en kvinna kom inspringandes pĂ„ Änglagott och sa nĂ„t om lunchbön spratt det till i mig
 LUNCHBÖN!!! Jag tog min salladstallrik och slĂ€ngde in den i skunk (ungdomsrummet 🩹) och rusade ut i kyrkan. DĂ€r satt musikern och sex damer och vĂ€ntade pĂ„ mig. Musikern hade plockat fram bibeln och fjĂ€rrkontrollen till klockorna. Jag tog nĂ„gra djupa andetag, tryckte pĂ„ klockorna och landade i nuet. Hittade en jĂ€ttefin bön i psalmboken medan musikern spelade ett stycke. Det gick vĂ€gen 😅

(null)Änglagotts kycklingsallad 

Pratade nÄgra ord med besökarna innan jag Ätergick till min lunch.

Sen blev det DrÀllis. Inte sÄ mÄnga besökare som de andra gÄngerna jag varit dÀr. Avslutade arbetsdagen med samtal med chefen.

(null)
Köpte hem lite goda kakor

HĂ€mtade upp yngsta dottern i SödertĂ€lje Hamn. Hon fick övningsköra frĂ„n Tveta och hem till oss. Mörkerkörning ca 8 mil. 

Maken hade köpt smörgÄstÄrta. Efter det har vi bara suttit och surrat i vardagsrummet.

🚙 Godnatt vĂ€rlden 💹


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0