Sista dan i november

Vaknade till ordentligt när jag lyckades få på takduschen och iskallt vatten sköljde över huvudet med mitt uppsatta hår, som var uppsatt för att jag skulle slippa bli blöt i håret! Mummel mummel 🤬 Men frukosten var god 🥰 Stretade ut i kylan med min väska på ryggen och letade reda på bilen. När jag hittade den satt mitt livs tredje P-bot på rutan. Mummel mummel 🤬 Hade betalt till kl 8 men inte uppmärksammat att varannan vecka fick man inte stå längs den gatan mellan 00-06 (snöröjning). 

(null)

Dagen spenderade jag och en av döttrarna på ett sjukhus. Jobbigt och mysigt på samma gång….

(null)
 ☢️

Kom hem vid fyratiden och gjorde mig en lugn eftermiddag. Fläskfilé i grädddås och pasta till middag, och tv efter disken ☺️ Somnade. Skickad i säng 🛌 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0