Kanelbullens dag

Gick upp nĂ„got senare idag 🕕 Eftersom jag inte har nycklar till rummet Ă€n kĂ€ndes det lite slösigt att bara sitta av tiden i nĂ„t allmĂ€nt utrymme. Innan jul lĂ€r jag ha jobbat in denna "nypĂ„jobbet"-tid med rĂ„ge.

Satt Ă€ndĂ„ i besökssoffan och hejade pĂ„ folk halv nio 🕣 Fick lĂ€ra mig hur man lĂ€gger in eget utlĂ€gg om friskvĂ„rd för kl 9.10 hade jag bokat massage av en massör som kommer till jobbet varannan vecka. 

(null)
SĂ„ bra massage. Helflummig efterĂ„t 👍

Resten av dagen spenderade jag pĂ„ KafĂ© Änglagott. Först satt jag och surrade med Gubbröran som faktiskt innehĂ„ller en och annan kvinna oxĂ„. Efter lunch sĂ„lde vi kanelbullar utanför kafĂ©et och sĂ„ fick jag ordning pĂ„ min mobil. Avslutade med en liten avstĂ€mning med kollegan.

(null)
Änglagotts goda kanelbullar

(null)

 men det var svamp-biskvin som fick hÀnga med hem
 đŸ„ 

HÀmtade hundarna, körde hem, gjorde lasagne, gick ut med hundar, packade klart. Ska Àta lite nu och gÄ och lÀgga mig.

🙏 TACK för idag đŸ™

(null)BĂ€garrankan börjar slĂ€ppa sina  blommor 🌾




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0