VĂ„dan av att vara ute och fladdra 🩋

Trodde inte det att det var sant nĂ€r vĂ€ckarklockan ringde imorse. Det blev bara knappt sex timmar i natt och det gillade verkligen inte min kropp. GĂ„rdagen var superhĂ€rlig, men jag sa faktiskt till pĂ„ fjĂ€rilskursen att jag kan inte vara ute och fladdra till 22.00 om jag ska upp 05.30 🩋 Det tar 30 minuter att Ă„ka hem och dĂ„ ska hundarna ut. Jag kom i sĂ€ng strax före midnatt. Nej, vi ska sluta 21.00 i fortsĂ€ttningen 😅

(null)
Det blev en stor kopp kaffe till fm-fikat â˜•ïž HerrgĂ„rden som vi sitter i har en del hĂ€ftiga gamla prylar. Jag vet inte vad detta Ă€r men jag tycker det ser ut som en gammal kaffetermos 😃

Förmiddagen funkade Ă€ndĂ„. Telefon och genomgĂ„ng med HR plus en del mailande fram till lunch. Sen hĂ€mtade jag hundarna och Ă„kte hem. Gick ut med dem fixade lunch, tog hand om tvĂ€tten i torktumlaren, tog ett lĂ€ngre telefonsamtal och satte mig att lĂ€sa.

(null)

Orkade inte lĂ€sa hela regnbĂ„gsboken utan stĂ€ngde av jobbluren, tog ut ttf och tog en powernap istĂ€llet. Gick ut med hundarna före den enklaste av middagar - majskakor och Ă€gg. 

BestĂ€llde en ny almanacka för nĂ€sta Ă„r och mĂ„lade naglarna đŸ””

(null)

(null)

Virkade nĂ„n timme och gick ut sistanaden kvart över Ă„tta. Ska bli sĂ„ skönt att sova nu đŸ„±



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0