Dag 265


 och 💯 dagar kvar pĂ„ Ă„ret. DĂ„, om hundra dagar, infinner sig den pirrande kĂ€nslan: "
och vad kommer hĂ€nda nĂ€sta Ă„r dĂ„?". Eller inte. Ju Ă€ldre jag blir mĂ€rker jag att jag lever mer och mer i nuet och det Ă€r de smĂ„ orden som ofta betyder mer Ă€n de stora Ă€ventyren.

(null)
Fick ett sms frĂ„n sonen imorse 

Sov tolv timmar inatt. Maken tog kvĂ€llsnaden igĂ„rkvĂ€ll och hade Ă„kt till jobbet flera timmar innan jag vaknade. Hade precis vaknat till nĂ€r mamma ringde och berĂ€ttade att pappa, som varit riktigt pigg ett tag, blivit sjuk frampĂ„ smĂ„timmarna och att hemsjukvĂ„rden var pĂ„ vĂ€g. Ytterligare nĂ„n dryg timme senare messade syrran att pappa fĂ„tt Ă„ka blĂ„ljus till sjukhuset. 

(null)
Höst-smultron 

Jag orkade inte göra sĂ„ himla mycket sĂ„ jag satte pĂ„ ett par tvĂ€ttar, skurade badrummet, bĂ€ddade rent och fortsatte att skriva i nyĂ„rskrönikan. Juni, juli, augusti och september fram till idag blev det.

(null)

Lagade lufsa till middag. Sen blev det tv och virkning đŸ§¶ 

HjÀlten pÄ tv

Hur blev hen sÄ skicklig pÄ

att ta boven

(nödhaiku 😆)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0