Kaffets dag ☕️

… även Återvinningens dag och Resandefolkets dag. Undrar hur och var man ansöker om dessa temadagar och vad som egentligen är tänkt med dem. Egentligen är jag inte så intresserad, inte mer än att jag går in och kikar när jag inte har nån bra rubrik för dagen. Hursomhelst så dog Gustav Vasa för 463 år sedan och hans son, Erik XIV blev kung. 

(null)
Vi träffade en liten groda på morgonpromenaden 

Jag vaknade redan vid sex och kunde inte somna om. Gjorde en dagsplanering och en grovplanering av oktober som ser ut att bli en händelserik månad. Att boka tid i almanackan på ett tidigt stadium för att tex packa inför 30årsjubileet och Syfestivalen gör att jag inte stressar upp mig typ "när ska jag hinna" när det närmar sig. Tiden är avsatt. Tack stresskolan 🙏

Idag hade jag en enda grej på förmiddagen - rensa Knyppelpinnepapper. Upptäckte att det inte var gjort på flera år. Efter två timmar var så mycket slängt att jag bara har en fjärdedel kvar. Såååå skönt!

(null)
Hittade tre tidningar med mina knypplingar på omslaget. Den nedre till vänster är mitt eget mönster 🦠 

(null)

(null)
Promenadbilder

Mitt på dan gick jag ut med hundarna, körde dem sen till dagis och fortsatte upp till Stockholm och frissan. Som jag brukar säga, det är inte ett frissabesök utan en helhetsupplevelse 💚

(null)
"Förvandlingen" has begun

(null)

(null)

(null)
Hon gör dessutom världens godaste wraps 

(null)

(null)

Fyra timmar senare körde en ny Guggelutt hemåt 🚗💨

(null)

(null)
🩵🩵🩵

Det blev ett stopp vid Pizza Hut igen 🍕 

(null)

Många gäspningar framför Tvn trots virknålen 🧶




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0