Shit happens đŸ’©

Jag var jÀttetrött

ÄndĂ„ fastnade jag

i tv och garn 🙄


Det blev en orolig natt till. Jag/vi vĂ€ntar pĂ„ tvĂ„ besked sĂ„ det Ă€r kanske inte sĂ„ konstigt att kroppen har hyss för sig. Skulle övningsköra med yngsta dottern i mĂ„ndags men jag mĂ„dde inte bra. Vi försökte igen igĂ„r men dĂ„ satte en trasig elledning stopp i pendeltĂ„gstrafiken och bĂ„de hon och jag fick vĂ€nda hem igen. Idag var det min kropp som stĂ€llde till det Ă€nnu en gĂ„ng. NĂ„vĂ€l, vi har bestĂ€mt att övningsköra pĂ„ fredag oxĂ„. Idag skulle vi fĂ„ ena beskedet men det fick vi inte. Nu hoppas vi pĂ„ imorgon och med lite tur det andra pĂ„ fredag 🍀 Att vĂ€nta pĂ„ livsomvĂ€lvande besked tar mer energi Ă€n man tror đŸ„”

(null)
Jag tror att detta Ă€r nejlikbroskskivling. De vĂ€xer i sk hĂ€xringar i grĂ€smattan 

Jag Ă„ngrar mig som sjutton att jag inte Ă„kte ner till sonen och hans familj i Alicante denna vecka
 eller att jag inte bokade mig full av roliga aktiviteter och möten. Det har varit fruktansvĂ€rt att bara gĂ„ och ha sĂ„ lĂ„ngtrĂ„kigt nĂ€r man vĂ€ntar och grubblar! SĂ„ jag började min dag med att skriva en lista sĂ„ jag Ă„tminstone hade nĂ„t att bocka av ✅ Hur det Ă€n Ă€r sĂ„ gör man nĂ„t fast man inte tycker att man gör nĂ„t.

(null)

Virkningen skrev jag inte upp, den Ă€r f.n konstant đŸ§¶ Hann ett gott stycke pĂ„ temperaturfilten. Jag var supertrött framĂ„t kvĂ€llen och hade velat gĂ„ ut med hundarna vid 21 och lagt mig, men jag hade fĂ„tt en lĂ€kartid 21.35 med min endokrinolog. Min licens pĂ„ NDT har gĂ„tt ut och man fĂ„r alltid kvĂ€llstider (videosamtal) med honom. Det bidrog till att jag fastnade vid Tvn till tio, sen skulle jag bara virka klart varvet, och sen ville jag bara testa den nya fĂ€rgen för i april kommer vi upp i fler plusgrader och fĂ€rger jag inte anvĂ€nt Ă€n
 hopplös Ă€r vad jag Ă€r, men jag har inga tider att passa imorgon heller‌

(null)
I april kom vi upp i tvĂ„siffriga plusgrader. Nu blir det mycket grönt och rosa resten av april och början av maj đŸ’šđŸ©·

đŸ§¶ Godnatt vĂ€rlden đŸ§¶



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0