Spänningen stiger

Björkens gula löv 

ser ut som guldpengar 

på marken


Vaknade före väckarklockan och fann för gott att kliva upp. Gick morgonpromenaden i ett stilla regn och vore det inte för de gula björklöven på marken skulle man kunna tro att det var vår 🌱 


Gick en längre promenad en stund senare när regnet upphört. Plockade flera blodfyllda mygg under Rambos haka (de älskar honom 🦟) och konstaterade ännu en gång att mygg är livsfarliga när jag lyckades slå bakluckan i huvudet på mig själv i ett försök att slippa få in mygg i bilen 🦟


(null)
Lönnlöv 🍁 

Åkte och lämnade hundarna på dagis och åkte sen på ett samtal. Jag har blivit erbjuden en tjänst nu, kvarstår att se om de accepterar mitt löneanspråk. Nästa vecka vet jag om jag har jobb eller får vara ledig ett tag till. Fortsatte en bit till och åt lunch med en kollega.

(null)

Efter lunch fortsatte jag upp till södra Stockholm och hälsade på sonen med familj. 

(null)
(null)

Framåt kvällen körde jag hemåt inkluderande ett stopp på Pizza Hut 🍕 

(null)
Riktigt gott kaffe medan man väntar på takeaway ☕️ 

Pizza med maken vid Tvn och några varv på filten.

(null)
Nu är jag i början av juni 2023

🍁 Godnatt världen 🧶

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0