Sunny Sunday


Vi gick upp när vi vaknade och då var klockan redan halv tio 🕤 Så skönt  🥰 

(null)
Frukost 

Mitt på dan gjorde vi en utflykt till Sundbyholm.


Vi går längs Mälar’n

Vinden rister i träden

Vågor på vattnet


(null)I cabben förstås 😄

(null)
Fika

(null)
Surdegsmackan med valnötter, honung och chèvre visade sig vara en halv pizza 🍕 

(null)
Mina gamla gubbar 🩵💙

(null)
Kålfjäril

(null)
Gammafly 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)  (null)


På vägen hem stannade vi till vid en runsten nära flygrakan vid Kjula ✈️ 

(null)
Viborg och Sno reste stenen över Boe

När vi kom hem började maken med tomten och jag med middan. Det blev hamburgare i briochebröd idag 🍔 

(null)

… sen åkte jag iväg på terminens andra knyppelkurstillfälle. Vi blev bara fyra idag, inte mindre trevligt. Ibland är de "små" tillfällena nästan mer givande med den personlighet det ger.

(null)

Morden i Midsomer, sen Wallander… och sen vaknade jag med ett obehagligt ryck halv ett 🕧 Konstaterade kort att jag sov med virknålen i högsta hugg och käften torr som fnöske och vidöppen. Så surt att behöva släpa sig ut med hundarna… men det vände snart. VILKET NORRSKEN!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så oväntat! Ibland är det bara meningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0