Tacksamhetsdagen

Solen skiner och 

höstens färger sprakar

Förbaskade mygg 🦟 


Internationella fredsdagen, internationella Alzheimersdagen, minigolfdagen och World Gratitude Day. År 1619 fick Alingsås stadsrättigheter och för 13 år sen blev världens högsta byggnad klar, just den 21 september.

(null)
Världens högsta byggnad, Burj Khalifa (bilden tagen i maj 2017)

Vore det inte för myggplågan hade jag känt stor tacksamhet över dagens vackra väder, men det går verkligen inte att vara ute 🦟 Istället får man vara tacksam över tiden, tänkte jag, och försökte göra lite nytta. Har känt mig ganska tömd på energi, men ändå städade jag ur skafferiet, kylen och frysen plus att jag gjorde min del av det valberedningsarbete som jag och min valberedningskompanjon kommit överens om. Återkoppling nästa vecka, Satte mig att virka ett par varv innan maken kom hem. 

(null)
En sent kläckt citronfjäril 🍋 🦋

Lagade till en lasagne och baconlindade dadlar.

Dödstrött ikväll 🥱

🧶 Over änd out 🌱


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0