Atjo atjo atjo, prosit đŸ€§

Den gamla barnjulsĂ„ngen har gĂ„tt pĂ„ repeat i huvet idag. Kanske inte sĂ„ konstigt nĂ€r man sitter i fĂ„töljen vid fönstret och tittar ut pĂ„ snön samtidigt som man fryser och nyser đŸ€§ 

(null)

TĂ€nk om man kunde gĂ„ till doktor Mullvad och fĂ„ lite av den medicinen. IstĂ€llet har jag kört de gamla vanliga huskurerna med varmt honungsthĂ© och citronvatten med honung 🍯 đŸ‹ Och sĂ„ lite extra vitlök i maten đŸ§„ 

Förutom ett valberedningssamtal och nĂ„gra arbetsmail pĂ„ fm satt jag mest under filten och tittade ut. Trött trots all sömn jag fĂ„tt de senaste dygnen, men i tron att allt som hĂ€nt i januari och februari tar ut sin rĂ€tt oroar jag mig inte sĂ€rskilt mycket. IstĂ€llet för honungsthĂ© och iver att snabbt bli frisk ska jag kanske bara sĂ€ga ❀ tack kroppen ❀ som sĂ€ger till nĂ€r det Ă€r dax att vila.

(null)

Efter lunch och mittpĂ„dagenaden snodde Rambo fĂ„töljen vid fönstret sĂ„ jag satt mig i min fĂ„tölj och satte pĂ„ Tvn. Det var sĂ„ dimmigt ute Ă€ndĂ„. Stickade lite. Sov en stund. Gick ut en tredje promenad, hörde kattugglan i det tilltagande mörkret och lagade lite middag. Fortsatte sticka och titta pĂ„ tv. Det har blivit uteslutande mord idag. ID, Morden i Midsomer, NCIS, Peter Mangs och Norska fall.  

(null)

KvÀllspromenaden var dimmig och inatt ska det bli regn



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0