Fasligt rännande

Packade ner nytvättade hundkläder, tavla, bokmärke, fotoalbum och ängel innan jag åkte imorse. Hundkläderna lämnade jag förstås med hundarna på dagis, sen for jag vidare upp till stan och fick uuunderbar fotvård 👣 

(null)

Efter fotvården åkte jag över Nynäsvägen och tittade till gravarna. Pappa fick ängeln.

(null)  
(null)
Kullen över pappa börjar långsamt sjunka nu. Tjälen släpper taget 

(null)
Det börjar spira hos syrran

Därefter fortsatte jag till en väninna i Tyresö. Jag hade hämtat upp en svamptavla som hon köpt plus att jag lovat henne ett knypplat svampbokmärke för över ett år sen. Vi fikade och pratade svamp, kreativitet och haiku.

(null)

(null)

Efter ett par trevliga timmar for jag vidare till yngsta dottern för Malcolm-gos. Dottern fick fotoalbumet som innehöll bilder från när hon var baby.

(null)  (null) 
(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Dagens sista anhalt blev sonens garage. Han fixade servicen medan barnen och jag tittade på.

(null)
(null)
(null)

Nu ska det bli gött att sova 💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0