Fastlagssöndag

Idag åkte jag till Trosa stads kyrka och högmässa med mamma och ena syrran.

(null)

På det blev det brunch på Två Små Svin.

(null)

(null)

Till sist åkte mamma och jag upp till Skogskyrkogården och tittade till graven. Vi möttes upp av min son och sonson.

(null)
(null)
(null)

Vi tände ljus och vi gick oxå över till vår andra grav, där bla syrran ligger, och tände ljus 🕯️ 

(null)

Dagen bjöd inte på så mycket mer. Jag körde hem mamma och åkte direkt. Kom hem sju 🕖 Det blev ingen middag efter den brunchen, men den sista biten tårta från igår slank ner 🎂

(null)
Tur för mig att garneringen blev kvar till sist  😋

🕯️ Godnatt världen 🕯️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0