Sista fredan i januari

Fem veckor sen vinterns kortaste dag och idag njuter vi av 1 timme och 35 minuter längre dagsljus. Om fem veckor är det 1 mars och då har vi 4 timmar och 33 minuter längre dag! Då är det ljust när jag åker till jobbet och inte kolsvart när jag kommer hem!

(null)
Jag äääälskar mitt frukostbord 🌼🌷🌺🌹🌸 Det blommar så jag knappt får plats 😍

Lite planering och genomgång före mottagningen som blev lugn. Sen lunchbön och lunch.

(null)

Tre timmar Drällis, sen åkte jag och hämtade en poster jag beställt från den tidigare utställaren på Änglagott. Jag har fått den plus inramning av mamma i födelsedagspresent 🎁 

(null)
Mitt Nykvarn av Annelie Olander Berglund 

(null)
Änglagott och diakonen som jag ovetande var "modell" för

(null)
Sååå kul 🤩 

Maken hämtade hundarna och gick ut med dem. Jag värmde högrevsgryta, kokade spaghetti och diskade. Tv-häng med ostbågar.

(null)

Jag är så in i märgen trött…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0