6:e barnbarnet fyller sex đŸ–ïžđŸ‘†

Tog lite sovmorgon och tog ut en timmes ttf. Det var skönt. Kom till jobbet klockan nio och fixade lite đŸ•˜ Kafferast, tre planeringsmöten sen Ă„kte jag upp till Nykvarnskyrkan och deltog i lunchbönen innan jag drog ivĂ€g till Saltskog och köpte thaimat. De gör det sĂ„ gott att det Ă€r beroendeframkallande đŸČ 

(null)
Stenen hade gĂ„tt mitt itu. En spricka? Eller ren kraft? 

Efter lunch gick jag tillbaka till Nykvarnskyrkan och tog ett samtal. Tillbaka pĂ„ HerrgĂ„rden jobbade jag administrativt, med bla protokoll frĂ„n förmiddagens möten,  till strax före fem. PĂ„ vĂ€g till dagis fick jag ett samtal frĂ„n en mycket ung person
 Ibland undrar jag om jag nĂ„nsin blir fullt utrustad i mitt jobb. Kan man nĂ„nsin bli fullt utrustad i mĂ€nniskovĂ„rdande arbeten? 

Hursomhelst fyller min Àldsta dotters yngsta dotter sex Är idag och det Àr stort!

(null)
(null)

Hon hade fĂ„tt en docka, SkrĂ„llan!

Jag somnade före upplösningen av Morden i Midsomer sĂ„ maken fick berĂ€tta vem mördaren var đŸ”Ș 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0