Dag 84

Vi hade goda norrskenschanser nattens som var, men det var molnigt. Gick ut och ställde mig en stund ändå runt midnatt eftersom maken fick åka på larm.  Häftigt, även om skenet var svagt, men råbocken skällde spöklikt helt nära och kattugglan hoade 🦌 🦉 

(null) 
(null)
(null)

Hade svårt att komma till ro, tog en Alvedon när klockan närmade sig 01.00 🕐 Vaknade ändå strax efter sex och låg och skruvade på mig 🕕 Gick upp en stund efter åtta och lät dagen börja 🕗 

Plockade lite inomhus och knypplade klart örhänget. 

(null)

Näst äldsta dottern hörde av sig att hon var på väg, sen hörde hon av sig igen att bussen från Enköping var inställd så jag åkte dit och hämtade henne.

Vi fick en fin eftermiddag, vi grillade och pratade.

(null)
(null)

Ikväll följde hon med mig till knypplingen och det var jättetrevligt. Min grupp är så välkomnande 💞 Vi blev 7️⃣ ikväll och de jobbade mycket själva, så jag hann sy fast örhänget i en krok och började sy fast en knapp i armbandet. Armbandet blev klart när vi kom hem. 

(null)
(null)
Örhänget är knypplat i bomull så jag gör bara ett. Tänkte göra ett par till i lin och i andra färger som exempel i sommarkursen

Maken sover i soffan, dottern och jag i sängen. Det finns stora chanser för norrsken inatt men himlen är helt igenmurad. Tittar till himlen och jag behöver gå på toa under natten men det känns mörkt 😔

(null)
Så tyckte dottern på Insta om knyppelkvällen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0