Värme i kylan

Sov illa i fullmånens sken 🌕 Hade ställt väckarklockan men glömt sätta på den 😳… men det gick bra ändå 😄… kom bara liiite sent till jobbet.

 
(null)

Trots ett smärre missförstånd med leveransen av godispåsar och presentkort till uthämtningsstället blev allt bra. Kön av folk som registrerat sig för julkassen och LT-klappen för ringlade lång utanför Humlan och trots kylan kändes finalen av dessa veckors hårda arbete varmt i hjärtat ❤️

(null)
Ur digitala LT idag

Efter nästan tre timmar i utdelningen gick jag tillbaka till jobbet och åt lunch, fortsatte sen på hembesök. På vägen tillbaka lämnade jag in ett par skänkta knyppeldynor i Hovsjö kyrka. Rackarns vad det ska knypplas i vår 😁

Maken blev kvar på jobbet så jag fick äta "supergod torsk" själv. Passade på att baka ett bananbröd som jag ska ta med mig till föräldrarna på onsdag.

Här har det snöat några cm och det tyckte hundarna var jättekul. Jo, jag gillar oxå snön när den är så här vit och fin ❄️ och så länge det inte är halt 🧊

💞 Sängen kallar 💞 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0