Knyppling ❤️

Ikväll är jag trött efter en rolig dag. Vi har haft vårt första medlemsmöte i föreningen Knyppelpinnarna. Vi hade styrelsemöte, vi pratade och hade jättetrevligt ❤️

(null)

(null)

När jag kom hem rappade jag på med middan, fläskfilé nuggets med rårivna morötter och kall sås på créme fraîches och sweet chili 🌶 för maken skulle till jobbet och starta panna. Efter disken sjönk jag ner i tv-soffan och har inte orkat ta mig härifrån. "Vem tror du att du är" och "över Atlanten" har fått göra mig sällskap. Strax tänkte jag gå sistanaden och krypa i koj, min tredje arbetsvecka är på ingång 👍

Vi har fått en fantastisk support på vårt första  inlägg om eftervåld. Tack alla för det 🙏❤️🙏 Kanske är det en propp som går ur. Jag funderar på att ta det från början, hur lätt det är att gå på niten. Jag ska prata med dottern om hur vi ska fortsätta.
 ❤️ KRAM ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0