PK

Började skriva om att vara "politiskt korrekt" men tog bort det. Tankarna håller jag för mig själv ett tag till. Har valt bort nyhetsrapporteringen de senaste veckorna av flera skäl, bland annat för att jag inget kan göra åt Putin, men oxå för att journalistiken inte är oberoende utan, liksom vård, omsorg och annat, är vinstdrivande. Man får ett ensidigt populistiskt perspektiv helt enkelt. För mig blir det viktigare att hålla helt enkelt, trots att jag blir lite världsfrånvänd. Har inte haft energin att sortera. Dessutom har jag haft galet ont i min höft.

Började dagen med möte i Hovsjö. En del admin innan jag tog lunch på Royal India. En lagom kryddig curry med räkor 🌶🌶

(null)

(null)

Efter gtj, samtal och sen ytterligare admin innan jag åkte hem. Lagade vietnamesiskt - Banh Xeo - som vi åt ute och sen somnade jag i soffan.

🍃🌸🍃 Life is a beach, and then you dive 🍃🌸🍃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0