Fasligt lat

Avslutade gårdagens blogg med denna bild:

(null)Mååånen

Så jag tänker att jag börjar dagens blogg med denna:

(null)
Sooolen

Jag vaknade efter 11 timmars fantastisk sömn. Sover alltid så gott i husbilen. Maken hade dock fått jobba arslet av sig inatt och fick bara 3,5 timme, så när vi ätit frukost gick han och la sig medan jag åkte hem. Meningen var att vi skulle fräscha upp min bil 🚙 men han hade ett akut behov av nån timmes mer sömn och jag hade just ingenstans att ta vägen…

På vägen hemåt kände min soltörstande kropp att detta kan jag vara inte missa 🌞 Visserligen såg det molnigare ut åt Eskilstuna-hållet, men jag chansade… Jag åkte till Kjulamon! Jag gjorde rätt! I 1,5 timme strosade vovvarna och jag i historiska marker, i ömsom sol ömsom något molnigare väder, och njöööt 🥰 Detta medan maken sov ett par timmar innan han rekondade min bil utan och innan!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mosippor

(null)

(null)

(null)
Varggropar som användes från 1600-1836 🐺
 
(null)

(null)

(null) 
När vi kom hem ägnade jag mig mestadels åt föreningsarbete men tvättade även upp hundarnas dagiskläder, koppel och bilbursfiltar.

Maken kom hem vid fem och kröp i koj vid åtta, jag somnade vid Tvn men har nu varit ute sistanaden. Tänk att jag kan sova så mycket när chansen ges… 💤 

(null) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0