Utflykt till gamla hoods 🐾

Efter morgonsysslorna, ett Ă€rende till stan och ett stopp pĂ„ jobbet Ă„kte jag upp till en vĂ€ninna i mina gamla hoods, OrmkĂ€rr. TvĂ„ hĂ€rliga timmar i solen 😎

(null)

(null)

(null)

Vid fyra hörde sonen av sig, vi möttes upp dĂ€r vi bodde förut och gick ner till OrmkĂ€rrsdammen, min stolthet! TĂ€nk vad ett samtal kan göra! Nu Ă€r det bĂ„de naturreservat och de har gjort en fin hundhage bredvid.

(null)
Huset som syns bakom Ella var vĂ„rt hem i 20 Ă„r

(null)

(null)

(null)

(null)
Nya grodor pĂ„ g 😍

(null)

(null)
Farmor och farmorsfisarna ❀

Vi gick upp till sonen och bestĂ€llde middag, sen Ă„kte jag vidare till Ă€nnu en vĂ€ninna. Inser hur kass jag varit pĂ„ att vĂ„rda kontakterna med mĂ€nniskor jag tycker om. Det fĂ„r bli Ă€ndring pĂ„ det đŸ„°

Kom hem till en sen kvĂ€ll i en varm badtunna 💩

❀ Mys â€ïž



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0