Handarbete



Min man har sågat upp vägggen i hallen och gjort ett nytt rum mitt över från badrummet. Detta rum ska dels bli en större hall, dels ska varmvatenberedaren få ett eget rum istället för att ligga under vår diskbänk och läcka. När det är fixat ska vi kunna både spola på toan och duscha inomhus. Än är det uteduschen som gäller samt att vi spolar toan med en hink vatten.

Själv växlar jag mellan tre av mina broderier för omväxlingens skull... jag har ytterligare två som ligger hemma... och jag vill verkligen beställa några nya jag hittat!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Haha, ni har era projekt, du och gubben din :-D

2009-08-22 @ 21:35:48
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Anonym

Åh vill också ha afrikanskan!!!!

2009-08-23 @ 15:38:00
Postat av: guggelutt

Visst är hon fin, min afrikanska!!! och visst har vi lite olika handarbeten, jag och gubben min! kram

2009-08-24 @ 13:08:15
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0