Nya arbetsresultat på Sanda



Nya bilder för idag. Inte mycket kvar nu innan "vi" kan lägga in våtrumsmattan som är beställd. Gubben hoppas hinna med att få in toan innan vi bryter upp för denna gång, jag börjar oroa mig för hans hälsa. Han är ju så himlans pigg, men snart är semestern slut och han har bara jobbat.



En liten kul bild på hur lampan var fastmonterad i taket. Vilket jobb de måste ha haft att borra och borra och borra. De visste nog inte att de träffat på en bjälke. Lite jobbigt eftersom den bär upp en del av taket så den får bytas ut.



Mitt klockarmand är klart... och som vanligt är jag inte nöjd med mitt arbete. Jag är sjuk i huvet! Eller perfektionist...

Kommentarer
Postat av: lelleplutt

Åh vad du är duktig!!! Du kanske kan börja sälja klockor med knypplade armband??? Eller i allafall knypplade klockarmband. Du är sååååå bäääääst!!!!

Tala inte om för J att jag är mäkta imponerad av hans arbetstempo. Då blir han sååååå mallig!!!!

2009-08-01 @ 17:20:43
URL: http://lelleplutt.blogg.se/
Postat av: Ia

Alltså...det är nästan så jag börjar fudnera på att använda klocka när jag ser hur vackert armband man skulle kunna beställa ;)



Verkligen jättefint!!!!!!



J kanske tycker att det är avkopplande då det väl inte riktigt är hans vanliga sysselsättning...dessutom så rä det ju bra väder för just sån sysselsättning kan jag tycka...suckar



Idag har vi varit på en liten tur med bilen....vilken njutning med en nyare bil!!! Nu väntar vi besök från staden, det blir lite gott att äta!!!

2009-08-01 @ 17:26:32
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Snurran

Mäh!Hur kan du i n t e vara nöjd med det klockarmbandet?? Det är ju jättefint!

2009-08-01 @ 18:58:20
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Guggelutt

Tack mina goda vänner för uppmuntrande tillrop! kramas

2009-08-02 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0