Hänt i det blå huset :O)

Gick upp redan halv tio idag! Utvilad! Frukosterat med min älskling som vanligt. Idag fick han en egen tallrik äppelbitar istället för att han skulle sno  mina. Mindre gröt- och mjölk-kladd på det sättet :O)

         

Hittills idag har jag mest försökt fostra min busiga goja...men att lära honom att han inte får bita i stolar, människor och kylskåp är en tuff utmaning. Man måste hela tiden vara väldigt alert! Vi har oxå kollat in Facebook och min blogg, men han läser ganska illa och i frustration försöker han att plocka bort tangenterna vilket oxå kan bli ganska livliga tillställningar när mamman hojtar. Jag gav upp tillslut och satte mig i favvo-fåtöljen, där blir även Ragnar Bus lugn. Vi tittade på skator, kråkor, blåmesar och andra grannar ... och åt ostbågar. Sådan matte, sådan goja! Vi trivs ihop iallafall!


         

   

Nu ska jag ägna en stund åt estnisk spetsstickning. Kurs på tisdag... och jag är inte klar med provlappen, än mindre lagt upp maskor för sjalen!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Du har en supermysig goja iallafall!

2010-04-12 @ 19:44:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Gunilla

Den bästa i världen! Kram

2010-04-13 @ 22:25:49
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0