Underbara helg!

Visserligen ser inget riktigt klokt ut här just nu. Jag har röjt ur ett skåp och innehållet är spritt överallt, vi har två bäddsoffor och ett kök i vardagsrummet... men det betyder att framtiden ser ljus ut! Ragnar har "hjälpt" mig och det betyder ungefär att han blir stimulerad och jag får extra motion samt får öva rösten.

             

Igår kväll satt jag uppe till midnatt ungefär, och stickade estnisk spets. Det var länge sen jag drömde, men inatt har jag drömt mycket... och jag minns inte vad, men när jag har vaknat till har jag känt frid i hela kroppen. Jag tolkar det som själslig läkning. Jag genomgår många processer just nu, på flera plan... men grunden i alla processer är nog att jag börjar stå upp för mig själv och törs i första hand tänka på att våga ta hand om mig själv och inte tillfredställa andras behov som jag TROR att de har.

Nu ska jag gå ut oh prata med grannar. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0