Svetten rinner...

... och vettet försvinner... nejdå, jag har bakat sockerkaka, badat hund och sköldpaddor, avlägsnat två envisa fästningar från hunden, lagat middag (sega räkor blev det, inte helt fel), lagt en 8:e tvätt i maskinen, packat, pratat med alla ungar om ekonomi, skötsel av hem och djur. Pratat med pappa om våra vidare äventyr... det enda jag inte hunnit är att ringa Su som jag lovat men det hinner jag nog imorgon.

                
                 Curry/vitlökstekta räkor med ris och grön sparris. Smarrigt men lite torrt.

Lite oväntat besök har vi haft på kvällskvisten:

                

                  


Av nån anledning så vill jag inte gärna ta i kryp med många ben så Janne tog den i rumpan och lyfte ut den i vår amerikanska haggtorn, där trivs den nog bättre än på hundgallret!

Nej, dusch och säng skulle jag vilja föreslå mig själv. Sista tvätten får jag kånka ner i tumlaren när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0