Ragnar :O)

La in två videoklipp på Ragnar från imorse. Han har varit väldigt bitig under min ryggonda tid och det beror ju på understimulans. Jag menar, han är ju en tonårsgrabb och behöver lite kul. Nu har jag sysselsatt mig med honom ordentligt sen vi kom hem från GC och han är mycket mer harmonisk och vill t.o.m kela ibland, det känns gott i mamma-hjärtat. Fågel-leksaker är dyrt som bara den och jag försöker skapa egna. Kattleksaker, bollar, medicinburkar som jag häller makaroner i så de skramlar, kottar, kedjor, norska enkronor (de har hål i mitten) som jag knyter fast i rep och snören... han är lite som en hundvalp eller kattunge och jagar gärna fingrar och tår...Han älskar allt som låter, pinglar, prasslar, rasslar. Att "hjälpa till" med dammsugning och att plocka ur diskmaskinen är gör-skoj ...och han får alltid vara med och göra frukost till sina animala kamrater, jättekul att sno äppelbitar och rymma med matskålar, alternativt slänga ner dem på golvet så det skramlar.

 
                                      

Dessa bilder är gamla... men roliga tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0