Easy sunday

Satt uppe länge igår, efter det att jag gjort klart mumintrollet fortsatte jag en stund med att skapa en karaktär av Linnéas sköldpadda. Håret är klart, men jag har inte bestämt mig för ögon än... Svårt att sova....

...sov lite längre idag på morgonen, sen gick telefonen varm. Min morbror kom ner till oss för han behövde hjälp att öppna sin nya mobil och sätta i sim-kortet. Fick en trevlig liten pratstund. När han gått gjorde vi oss klara för att åka till svärmor. Mysig middag, tjälknöl med potatisgratäng, skid-sprinten på TV och brottningsmatch med Justin.

Men nu börjar jag nog krokna. Har ont i halsen, ont bakom näsan, gäspar konstant, supertrött... fredagens händelser kommer nog ikapp mig nu oxå... jag tror jag ska krypa i sängen! Det händer så mycket kul i veckan som jag inte vill missa!


Min "godiskorg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0