Nattens frivola alster


Bekkis armband som blev för stort. Ska köpa tunnare garn.

         
          Snigel. mönster från be-stitched


Armbandet, snigeln och en tvåfärgad örn.

Blev sittande uppe till halv fyra. Svårt att sova när man inte rör på sig. Dessutom kom mensmonstret på besök i fullmånens sken. För första gången på grymt många år blev jag glad! Det betyder att hon kommer lysa med sin frånvaro på Gran Canaria och jag kommer att kunna BADA! Enda smolket i glädjebägaren är att jag kan inte kombinera Tranon (blodstillande, jag har ju myom) med Panol (smärtstillande för ryggskottet, är ut-tunnande). Men shit the same, jag kör utan smärtstillande och tar det lugnt istället.

Kanske lite väl personlig inlägg, men jag lever i min egen lilla ensamma bubbla f.n... och längtar efter att skriva en blogg utan krämpor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0