Hon är klar nu!



Min gröna afrikanska som egentligen heter "Kvinna i färg" (det finns en gul afrikanska oxå på samma namn, därav mitt lilla namnbyte). Har jobbat lite med henne... lagt undan henne.. jobbat ett tag till... men nu är hon klar! Det var kvinna no2 som jag planerar att ha på min "kvinnovägg" i Sanda... har några intressanta objekt till.

Kvinna no1 har  ni väl sett? -->

Jag har alltid kallat den mor och barn men den heter "Lilla älskade".

I övrigt är frysen avfrostad och kylen super-ren. Förkylningen dröjer sig kvar med lite hosta och snörvel, men på det stora hela är det väl bra nu... hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Bavaria

Fina broderier... :)



Älskar att brodera... allra helst korsstygn.



Fast på sistone blir jag så jäkla trött i ögonen... kanliksom inte fokusera på broderiet. :(

Ska nog ta en syn koll... kanske dags att byta glasögon... eller nått.



kramar om

2010-01-10 @ 22:38:59
Postat av: Gunilla

Glasögon...eller bättre ljus! Vi letade länge men valde sen en sån där lampa med riktat skarpt ljus som inte stör TV:n och som jag kan rikta på handarbetena. Man ska nog vara lite rädd om sina ögon ;O)

Kramis

2010-01-11 @ 00:19:58
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0