Lördagen fortskrider

Först en söt bild från i torsdags. Saknar min valp som bara den.... har ju inte varit utan honom sen han flyttade hem till oss...

             

Var över till grannen C en stund. Hennes pappa avled förra helgen. Linnéa ringde att maten var klar så jag gick hem och åt grillad karré och färskpotatis med Janne och Linnéa&co. Vi har haft en fin kväll i solen. Nu nattar Linnéa och Matte barnen, Janne och jag ska nog snart krypa i koj...

              
              Chloe och Hugo, Bamses föräldrar


Visserligen stod det att det var spindlar, men det är mina myror!

                    
                     Janne och Matte har flyttat husvagnen och slagit upp förtältet :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0