En bort-tappad dag

Gårdagen har jag visst lagt i "runda arkivet", den har jag glömt. Så grymt trött! Jag minns att Janne körde mig till pendeln så jag kunde åka till terapin, munnen gick som ett rinnande vattenfall när jag pratade om mitt första äktenskap, sen hämtade Janne och Monica mig från pendeln. Resten av dagen och kvällen ägnade jag till stor del åt stickorna och tankarna.

             

Idag har minns jag hela dagen ;O) Vi åkte till Linnéa i förmiddags och har tillbringat hela dagen där. Janne har tapetserat den andra vardagsrumsväggen och borrat upp hyllor, vi har ätit både lunch, middag och fikat med dem så det har varit en heldag helt enkelt. Jättetrevligt! Jag har varit extremtrött och suttit en hel del med stickorna, har hunnit en hel ärm så nu är Thyras tröja klart så när som på halskanten, jag hade inte med mig rätt stickor till den så jag började med Änglas tröja istället.

Måste tänkte lite på vad jag håller på med handarbetsmässigt. Just nu har jag båda knyppeldynorna igång: "Johannesörnen" och "Rosenmandel", en amigurumi-sköldpadda, tre broderier, tre frivoliteter, spets-stickning och barntröjor. Ska nog börja förfärdiga en del grejer innan jag börjar med ytterligare nåt nytt...

Kommentarer
Postat av: lelleplutt

Åh saknar dig älskade guggis!!! Hoppas du pallar vinterrycket som kommit, själv vägrar jag vintern numer och går ut i jeansjacka och T-shirt!!! Älskar ditt nya garn, tycker nog att det i mitt fall mer liknar ett mormorsgarn. Kan det bli bättre än rosa OCH glittrigt??!! Kram

2010-03-21 @ 11:48:04
URL: http://lelleplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0