Listan!

Men bli inte förfärade över mitt nit! Jag gör bara så mycket jag vill och så mycket jag tycker är roligt. Lite bra är det för mig att se att jag även här på nåt sätt ser till att ha många bollar i luften...  Monica läste listan och påminde mig om att jag glömt skriva upp hennes mobilstrumpa, så nu gör jag det! Hur som helst har jag inte satt nåt slutdatum och t.e.x sjalen och broderierna kanske inte blir klara förrän nästa år. Dock hindrar kanske listan mig från att börja med ytterligare något innan jag tänkt igenom det, att jag tänker och inte bara är impulsiv ... för att ha massor liggande är inte Feng Shui!

Handarbetslista 2010-03-22
Stickning:
Thyras tröja                     KLAR                          2010-03-22
Änglas tröja                     NÄSTAN KLAR
Justins tröja                     ej påbörjad
Provlapp, estnisk spets     NÄSTAN KLAR
Sjal, estnisk spets            ej påbörjad, men uppläggning till läxa till nästa gång
Mobilstrumpa                   ej påbörjad

Virkning:
Amigurumi-sköldpadda     NÄSTAN KLAR

Knyppling:
Rosenmandel                   NÄSTAN KLAR
Johannesörnen                 1/3 KLAR
Övningsspets no1             ej påbörjad (sista momentet i övningsspetsarna!)

Broderi:
Indianflickan och vargen  1/3 KLAR
Liten indianflicka              1/3 KLAR
Duk med änglar               HALVFÄRDIG

Frivoliteter:
Ängel, grön                     NÄSTAN KLAR
Ängel, vit                        ej påbörjad
Uggla                             HALVFÄRDIG
Vantar (bokmärke)          HALVFÄRDIG

Annars har jag tillbringat några timmar i telefon på morgonen, samt åkt till terapin. Nu ska jag koka korv och makaroner och börja snurra på några knyppelpinnar till övningsspetsen, ikväll är det knyppelkurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0