Blåslagen!

Fast idag blev nog Jens lite orolig när tant-skrället skulle hoppa över hundgrinden med två glass-förpackningar i famnen, fastnade med tån i grinden, glassen for över köket och tant Guggelutt höll på att slå armen ur led mot köksbordet. Inte nog med att jag har ont i korsryggen och handleden är svullen sen förra grind-vurpan, nu har jag ett praktblåmärke på låret och värk i bröst och högerarm oxå. Livet blir inte tråkigt med en valp i huset! Möjligvis lite smärtsamt för en klumpig tant. Dock, jag är uppenbarligen inte gjord av glas så jag håller! Vi får se vad som händer tredje gången gillt :/

           

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska ni inte ha kompostgaller där ist?

2010-05-29 @ 08:59:05
URL: http://hardpetersen.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

Det är ju ännu högre... vi har ett i ytterdörren! ;O)

2010-05-29 @ 13:25:44
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0