Härliga helg...

...som bara precis har börjat. Somnade i soffan efter att ha sett Poirot, började se nåt program som jag inte minns ett snyft av, kanske var det nyheterna? Ingen aning. Släpade mig i säng och det går fort på en sån liten lagom yta vi har här på Sanda. Jag skulle kuna bosätta mig här. Vaknade nån gång mitt i natten av åskan. Hade inte dragit ner rullgardinen i sovrummet så jag låg och tittade ut på skådespelet utanför sovrumsfönstret. Regnet öste... men innan jag kopplade av drog jag ur dator- oh TV-sladdar förstås.

         
          bilden hämtad på google

Imorse hade trädens alla knoppar fått fart. Grannen mittöver har sina ungdomar här och de krattar för fullt. Själv har jag ätt frukostlunch, tacos och kaffe :D Ragnar vill komma ut så jag ska diska och sen gå upp i vår stenterass bakom huset och börja kratta och rensa lite där. De som haft huset före oss har gjort enormt vackra planteringar som jag hoppas kunna sköta om... till viss del iallafall. Linnéa kommer så småningom med sina flickor, det ska bli kul.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0