Ragnars underliga matvanor

Jag vet inte hur en vild papegoja beter sig... men jag har svårt att tänka mig att de fångar räkor, äter ostbågar och chokladglass ... Det gör Ragnar. Ikväll satt han på min axel och tittade på när vi smaskade i oss en liten förpackning räkor. Ett tu tre lubbar han ner från min axel, lika kvickt upp igen med en räka i munnen... det var visst väldigt gott!


       

Under tiden fick småttingarna flyga fritt i djurens rum:




Ostbågar ...                                                 och glass...

... knäck och ischoklad är annat och onyttigt som pippin stoppar i sig... när han får chansen!



Kommentarer
Postat av: NettAnn

han är visst en riktig finsmakare din pjodd!

2010-05-10 @ 23:58:18
URL: http://tigerliljan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0