...och tisdagen gick

Pappa ringde själv vid 13-tiden att de var nästan hemma. Han var på gott humör och verkade vara nöjd med att få komma hem. Blev så glad att höra hans röst! Nu får vi hoppas på god läkning!

Broderade och dogwalkade, terapi kl 14.00 och promenad till skolan där jag slukade en Tuna wrap och började brodera på indianflickans ögon medan jag pratade med två yngre tjejer om hur vi skulle förstå Nirvana. Lektionen som vanligt spännande och informativ om buddhismen... men mina ögon ville bara åka ihop, nu tar verkligen sömnbristen ut sin rätt.

Monica mötte mig med Bamse vid T-banan och vi gick kvällspromenaden på en gång, klockan var bara halv 8 men både Monky och jag behöver lägga oss tidigt. Broderade indianflickans ögon medan kroppen varvade ner efter prommisen, längtat så efter att få se dem live, de är så vackra på bilden... och de blir nog ännu vackrare när de får ett sammanhang, dvs inplaceras i fejset!

                   

Nu mot den helt otroligt ljuvliga sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0